tirsdag 15. november 2011

Snart desember og jul...


I dag var det tykk is på bilen og glatte veier...det er blitt vinter.

Det er en hektisk tid fremover nå.
Jeg danser på Studio Nille og det skal være et stort danseshow i Bølgen som i år heter :Magicafantastica – en eventyrlig reise!
Det er premiere på Bølgen 29.11 og vi skal også ha show 1-4 Desember.
Så nå blir det masse ekstra øvelser og øving hjemme så det sitter.
Gleder og gruer meg til dette...Det er mest glede da :-)
Litt skummelt å stå på en scene og danse en blanding av Hip Hop,showdans og charleston :-)
Men vi skal få det til med kuule kostymer og rocka hår blir det nok morro.

Det siste året har det jo skjedd som sagt mye og jeg liker å ta utfordringer.
Jeg ønsker å gjøre ting jeg aldri trodde jeg noen gang kom til å gjøre..og når det er gjennomført så er det en fantastisk god følelse :-)
Blant annet har jeg med min STORE høydeskrekk i sommer slengt med over Lågen på Høyt og Lavt.
Rutsja i høy fart hengende i en stropp...Super skummelt men for et andrenalin rush og ikke minst mestringsfølelsen etterpå :-))
Så mitt budskap ut til dere alle...:
utfordre dere selv og kjenn så deilig det er:-)

Vel,tilbake til denne hektiske førjulstida...forutenom dansinga så er det mye som skal på plass i et nytt hjem.
Det blir jo en annerledes jul i år for oss.
Jentene skal være hos pappan på lillejulaften og nyttårsaften så første julen blir her hos oss.
Så i dag skal jeg ut å handle litt kalendergaver tenkte jeg :-)
Julegaver er jeg faktisk godt i gang med og det er deilig :-)

Ha en god tirsdag ;-)

Ingen kommentarer: