tirsdag 7. mai 2013

Endelig Mai

Ååååhhhh så deilig det er når gradestokken viser 20 grader i solveggen.
Gleder meg så til en ny sommer og håper den blir enda bedre en i fjor :-)
Nå går det fort mot skoleslutt...mange deilige firdager i Mai som vi kan kose oss litt ekstra på.

Torsdag så skal vi i min nevø sin konfirmasjon,har allerede feiret min niese i April.
Tida flyr og det er veldig rart og tenke på at neste i vår familie blir Linnea Marie.
Heldigvis 4 år til,men jeg skal gjøre meg selv en bjørnetjeneste i å starte å planlegge litt forsiktig allerede.

Linnea har bursdag snart også og det blir jo selvsagt alltid like morro.
Skikkelig jentefest hjemme i år som i fjor.

Kontrollen og oppholdet på riksen gikk veldig bra....
har ikke fått alle svar ennå...men virket positivt:-) 
Linnea Marie tok rollen som journalist og intervjuet Caitlin Isabella,
sykepleiere og legen hennes.
Dette fremførte hun på dagen etter :-)
Veldig stolt av henne og Caitlin som var flink og kom seg igjennom allt hun måtte gjøre.

Tøffe jenter jeg har :-)



Ingen kommentarer: