onsdag 28. november 2007

Caitlin Isabella dagpasient på Rikshospitalet

Fytti grisen for en tur det var inn til Oslo i dag....For det første var det skikkelig dårlig føre....glatt og vått..i tillegg var det strømstans på alle tog som medførte enda mer trafikk til Oslo enn vanlig...veldig fint.
Vi kom 20 minutter forsinket til timen på riksen,det gikk heldigvis bra da.
Så nå skal lillemor få doble doser avføringsmiddel hver dag i tillegg til klyster etter behov...
Det var mulig tarmen kunne ha en innsnevring hvor den er operert siden hun har hatt så problemer,men det må vi se ann etterhvert.
Håper virkelig dette vil gå seg til fremover nå...så hun ikke må ha disse magesmertene hver uke.Vi har selvfølgelig tett oppfølging fremover nå.

Ellers er jeg sååååååå glad om dagen...jeg har gode resultater på treningen og opplegget mitt:-)
Så tydelig at jeg gjør alt riktig nå.

Linnea Marie har en travel helg foran seg med danse show på Munken.
Nille dansestudio har polarekspressen som tema i år.
Det blir første gangen Linnea Marie er med Nille på show.

Julegavene er jeg igang med og de neste dagene skal jeg pynte opp her hjemme....det blir så koselig med jul igjen.
God natt

Ingen kommentarer: