torsdag 22. november 2007

Lillemor har det bedre i dag :-)

Det var en tøff dag for Caitlin Isabella i går,hun fikk akutte magesmerter som følge av treg mage over lengre tid...I samråd med Rikshospitalet fikk vi gitt henne den hjelpen som heldigvis fikk det til å løsne.Men hun kastet til og med opp så ille var det.Ikke no godt å se lille tutta så dårlig....hun skriker ikke hvis ikke hun virkelig har vondt heller....
I dag fikk vi løsnet ennå mer og har fått instruksjoner på hva vi skal gjøre frem til onsdag som hun skal undersøkes på Rikshospitalet.

Ellers fikk jeg trent for tredje gang den uka her på morran i dag.Fint å starte dagen med en skikkelig økt:-) Nå er jeg skikkelig motivert og er så glad for å ha kommet så godt igang.

I morgen er det barnefri dagen min....dvs for ca 2 timer...:-) Men da får jeg gjort sååååå mye en om barna er hjemme.Da skal jeg vaske og rydde huset før helga.
Linnea gleder seg villt til lørdagen,da skal hun overnatte hos ei venninne for første gang...stor stas.
Jeg skal på fest...har ikke festet skikkelig på snart 2 år så det blir litt skummelt....;-)
See ya:-)

Ingen kommentarer: