torsdag 6. desember 2007

Endelig ferdig med alle presanger:-)


Det er såååå deilig,nå skal jeg bare nyte desember og juletida.Til helga blir det pepperkakebaking og juletreet skal hentes.Det blir koselig.Linnea er så spent om dagen og det er selvsagt stor stas med julekalender og nissestreker.Barnehagen gjør også mye ut av denne tiden.For noen herlige kreative sjeler de er:) Linnea fikk faktisk pakke i barnehagekalenderen i dag,ei steffi dukke.....midt i blinken kan du si.


Caitlin fikk en flott leke fra hjelpemiddelsentralen i dag,den blir super i tida fremover.Så nå har vi motatt alt vi har søkt om.

Fikk inkallelsen til riksen på nyåret i dag.Caitlin legges inn på nevrokirurgisk 18 februar for MR av ryggen.Håper de samkjører med barnekirurgisk så vi får utredet nyrene samtidig.Det blir en nervepirrende tid,jeg er ikke mottagelig for dårlig nyheter nå...så vi må krysse all fingre for lillemor nå.

Hun sliter fortsatt med magen men vi får iallefall tømt henne....det er enten full stopp eller diare....håper vi finner en balanse etterhvert.


Jeg venter også i spenning på professor og overlege ved rikshospitalet som skal forklare og få meg til å forstå hvorfor de ikke kan legge ut blintarmstomi tidligere enn de gjør....siden dem faktisk gjør det tidligere på st.olavs.

Det må bli en rimelig god forklaring....

Men nok om det.....

Jeg må komme meg i seng...er litt i underskudd av søvn om dagen...natti natt



Ingen kommentarer: