torsdag 13. desember 2007

Min skjønne Lucia :-)



Det siste snuppa sa før hun la seg i kveld var : Dette har vært den beste dagen mamma :-)


Hun fikk være Lucia en hel dag. Vi fikk severt varme lussekatter,pepperkaker og gløgg på morran.Så samlet de barna som da sang Lucia sangen og linus i svingen sin versjon.


Det var så stemningsfullt og herlig.
Så gikk de alle over til Spar mat kl 09 hvor de gikk tog til kjøttdisken.Så sang de for ansatte og kunder før de gikk i tog ut av butikken.
En verdig feiring av lucia dagen for de små:-)




Jeg har kjøpt meg nye gardiner til stua i dag som jeg skal pynte med i morgen.Det kommer til å bli så fint:-)


Nå nærmer julaften seg fort,ihelga skal vi kose oss masse.
God natt


2 kommentarer:

Trine sa...

åååå! så herlig! tenker Linnea var kjempe stolt!

Anne Bente sa...

åhhhh, jeg har da aldrig set sødere lucia pige,sååååå sød :)