mandag 3. mars 2008

Hjemme igjen fra styremøte i Begen:-)


For en helt fantastisk helg:-) Jeg har fornyet energi og sitter igjen med masse gode minner fra denne helgen:-)
Lisa og jeg dro fra torp tidlig på fredag og sjekket inn på hotellet i 11 tida....så var det duket for shopping :-) Ellen møtte oss senere på dagen og vi spiste så lunch sammen.
kl 17 var det klart for styremøte og vi holdt på til kl 20 tror jeg.
Så dro vi ut og tok en bedre middag.

Lørdag var det møte fra 10 til 12.30 så var det lunch og shopping.
Fant masse fine ting vi :-)
Så var det møte fra 16 til 18.
Deretter tik vi en tur med fløyenbanen og deretter hjem for å ordne oss til kvelden.
Vi spiste en helt fantastisk middag på Mezzo....oksefilet i trøffelsaus.....mmmmmmmmm:-)
Så var det kareokebar til slutt.....det var veldig morro....kremt.
Jeg fant iallefall ut at det er veldig dårlig gjort at det er mulig å ta film med mobil....den blir jeg nok mobbet med for resten av mitt liv :-)
Men jeg tar det med et smil jeg....har det jo ikke mere morro enn man lager selv sant :-)
Kl 11 var det møte frem til lunch og hjemreise kl 13.
Under lunchen kom Jan Fredrik Karlsen,da måtte jeg jo hilse på han og fikk spurt om jentene og jeg kunne få et bilde med han:-)
Han stilte opp og vi fikk et lite ekstra minne på slutten av denne helgen.
Jeg sitter igjen med mange tanker, ideer og gode råd.Nå må det bare sorteres litt:-)
Ikke minst alle de gode minnene som jeg har fått fra denne turen :-)
Tror alle trenger en tur for seg selv iblant,litt tid til seg selv...
Gleder meg til neste styremøte i oktober.

Ingen kommentarer: