onsdag 27. februar 2008

Det blir mere utfordringer for lillemor...

Jeg fikk endelig pratet med legen vår i går og hun vil ha Caitlin inn igjen over påske.
Da blir det mere utredninger,det ser også ut til at det ligger nok en operasjon i vente.
Det er til å bli matt av alt sammen...men vi er så glad for at vi har så flott team rundt henne som passer på.Snakket også med assistenten som Caitlin vil få i barnehagen,hun er så god og det er så herlig at vi får så mange snille mennesker til å følge opp snuppa.
Jeg drar til Bergen på fredag med foreninga til Caitlin,da skal jeg innhente masse info og forhåpentligvis bli mye klokere på ting.Gleder meg veldig til å komme sammen med alle i styret.
Håper jeg kan bidra med noe og være en ressurs for dem:-)

I dag får jeg svigersønnen min på besøk for første gang,så jeg må nok luske litt på dem i dag..hehe.De er bare så søøøøøte da:-)

Ingen kommentarer: