tirsdag 29. juli 2008

For et herlig sommervær:-)


Endelig sommervarme,herlig.
Vi har for det meste vært i dørene i det siste...Linnea har vært på farta og har campa på roppestad med mimmi og besse og i går campa hun i ei hytte hos veninna si i Ula.
Så hun kom hjem med det skille etter bikinien...:-)
Det er en spennende uke dette her,tordag starter Caitlin opp i barnehagen og på fredag starter Linnea opp i SFO.
Det kommer til å bli så rart og ha begge snuppene ute av huset fremover.Men jeg er så sikker på at alle har godt av det.Caitlin vil endelig få noen å bryne nesa si på...hehehe...
Jeg tok mitt første stell på Caitlin alene om lørdagen,først nå har hun begynt å roe seg ned litt.
Det har vært en lang tilvenning for henne.Det er en lettelse å se at hun tar det bedre nå.
Var livredd for at hun skulle ha fortsatt som hun gjorde fremover i lang tid.Hun tar selv del i stellet og det er utrolig viktig for henne.
Så jeg tror dette vil bli fint.

Nå ser jeg frem til å stelle litt hjemme,kose meg litt,begynne å trene igjen etc etc...
Så nå krysser vi alle fingre å tær på at alt roer seg ned i laaaaang tid fremover.

Ingen kommentarer: