mandag 4. august 2008

En annerledes hverdag...


Nå har Caitlin Isabella og Linnea Marie begynt i barnehage og SFO....det er rart det.....
Det har gått over all forventning for begge to og jeg er superletta.
Det er så godt å se jentene finner seg til rette.
Plutselig har Roger og jeg fri noen timer til å gjøre litt uten at vi må ta hensyn til alt som hører til barnepass.Det er kjempeuvant og vi har til tider gått litt rundt oss selv her for å se hvor Caitlin er nå...hehehe...

Bente er fantastisk med Caitlin og jeg blir rørt av det båndet de to har fått.Vi er verdens heldigste som har fått henne som assistent og verdens beste barnehage:-)
Da jeg kom å hentet Caitlin i dag så fikk jeg en lang hard kos og hun tok virkelig tak rundt nakken min for å gi meg en gooood kos.....det var så herlig og det er tydelig at hun har godt av å savne meg littegranne:-)
Det er utrolig godt å senke skuldrene et par hakk og puste ut....det ble litt intensivt å sende begge jentene inn i noe nytt på en gang....iallefall for lille meg ;-)

I morgen skal jeg sende bilen vår til reperasjon på volvo...ny rute,lakkering og rens....så nå blir det leiebil noen dager.
Ellers skal vi på hytta til helga hvis ikke leiebilen er for liten.....
Nå må jeg snart legge meg...god natt:-)

3 kommentarer:

Trine sa...

Så godt at bhg og sfo starten har gått bra! det er så herlig når de løper mot en og hiver seg rundt halsen din, alså!
Håper vi får te litt scrappings snart igjen da!

Sylvia sa...

Ja,det er så herlig atte:-)
Gleder meg til litt scrappings snart...har ikke gjort noe siden sist.....I miss it very much...:-)

Trine sa...

jeg nevnte scrappetreffet i østfold 30 august? kanskje du får til å komme deg? eller var det da dere hadde planer?