fredag 22. august 2008

En følelsesladet uke....




Mandag 18 august var Linnea Maries første skoledag...det var så rart å stå der med henne,kan ikke forstå at hun skal allerede beynne på skolen.Hun var så spent for dette har hun jo gledet seg til lenge.Alt gikk kjempefint og allerede dagen etter ville hun ta bussen alene....det hun ikke vet er at jeg har kjørt etter bussen for å se henne gå av og inn i skolegården...hehehe:-)

Den klumpen i magen er der fortsatt og kommer nok ikke til å slippe helt taket på en god stund ennå.Skulle gjerne vært en flue på vegen i klassen og også i barnehagen til Caitlin.
Jeg er jo så spent på hva de gjør om dagen:-)
Hmmmm....jeg roer meg nok snart....kanskje.:-)

I helgen var vi på landsmøte med foreninga som vi er knyttet til med Caitlin.
Det var en flott weekend på Hovden.Ungene koste seg masse.
Snart drar jeg til London med 3 venniner,shopping musical etc.
Det blir kos,en liten husmorferie:-)
Ha en god helg:-)

1 kommentar:

Trine sa...

hihih! du er bare skjønn da Sylvia! skjønner deg godt at du har kjørt etter jeg da..!ihi! tenk, skolejente! herlighet ! og Caitlin i bhg? tenker de storkoser seg begge to! så får jo mor litt tid for seg selv også! er viktig det vettu vennen!