torsdag 4. juni 2009

Vi er fortsatt på riksen...



Fredag for en uke siden så det ut til at vi kunne reise hjem på perm...men på kvelden startet hun med enda mere tak og smerter...denne gangen mye tydligere i form av at hun holder igjen når hun skal tisse...Hun sto oppreist å kastet seg ned på knærna så vondt var det..
Hver gang hun skal tisse har hun voldsomme smerter og er urolig og frustrert.
Det var mange timer etter det suprabubiske kateteret ble fjernet som dette virkelig tok av...dermed så tror jeg nok at ubehaget hun har følt tidligere har ligget i blæra/urinveiene...
Hun får ibux som tar toppene på smertene men ubehag har hun selvsagt fortsatt...hun er nå først og fremst satt på en ny antibiotika.
Vi skal se ann frem til uka om hun kan bli bedre av det...hvis ikke blir det evnt andre tiltak.

Linnea og Roger kom til Oslo på lørdag og vi feiret pinsa her.
Vi dro i vigelandsparken og spiste igjen på Hard rock kafe:-)
Kjente jo at jeg ikke har den tålmodighten og roa som jeg ellers har og kan vel innrømme at jeg nå vil ha veldig godt av å komme meg hjem litt.
Men vi kosa oss så godt vi kunne og kosa oss i det fine været.
Forutenom denne nye utfordringen med urinveiene så ser alt annet veldig bra ut nå.Jeg har tro på at denne stomien vil funke bra på henne.

Hun er blitt hele avdelingens lille maskot så hun trasker rett inn på personalrommet og finner seg til rette blant kirurger og sykepleiere...:-)
Hun sprer mye glede og latter her hver dag...og det har vel vi alle godt av her inne :-)

I morgen kommer Roger og jeg drar hjem til Linnea...vi skal ha flere dager sammen nå og det skal bli godt.Skal også bli utrolig deilig å få litt oversikt hjemme.Ikke minst lade opp batteriene..

Vi er jo forespeilet at vi må ta den tiden det tar for å finne ut hva som plager snuppis.Så da er det bare å håpe hver dag for at dette ordner seg helt plutselig...
Nå må jeg få lagt meg....zzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Marianne sa...

Heia!

Så koselig å følge med på hvordan det går med dere. Får ikke så mye med meg via jobben lengre ettersom jeg jo er ute i permisjon. Venter fortsatt på lillegutt i magen :)
Klem, Marianne på Alliance.