torsdag 28. mai 2009

Små skritt i riktig retning :-)




Det er natt til torsdag og Caitlin sover rolig i senga si.
Jeg er spent på om hun vil ha en god natt i natt.Natt til i dag var preget av mareritt og ubehag av noe slag.
Denne uken har vært litt nervepirrende...veneflonene gikk jo tett på lørdag og dermed var det veldig viktig å få i henne nok væske og næring.
Men det er jo ikke lett når Caitlin ikke er særlig lysten på verken mat eller drikke.Men det har gått litt opp og litt ned og på tirsdag ville legene legge henne i narkose og sette inn sonde og cvk....men i siste liten ombestemte de seg og vi fikk noen dager til på å prøve...


Det har vært litt av en jobb....
men jeg har iallefall fått i henne nok til at de vil avente å se.:-)
Det som er et mysterium er at hun fortsatt sliter med tak og smerter....
de kommer gjerne i etterkant av mat.Hun blir veldig frustrert og sint og vil bare oppi vogna si for der finner hun for det meste ro.


Så i morgen vil legene ha en kontrast røntgen igjen.Han sa at ofte kan det bli problemer med tarmene når det er mye frem og tilbake i magen....
Men magefølelsen min er at det kanskje har med kateteret i blæra...
Vi får se i morgen...

I går tok snuppa og jeg trikken til Oslo city for å kose oss..
Vi kjøpte litt klær og småstæsj:-) Så spiste vi på burger king :-)
Hun fikk takene sine igjen der så vi trilla fort videre.
Men til tross for litt tak og ubehag så tror jeg at snuppa kosa seg.



Hun virker litt sterkere for hver dag synes jeg.Det er så godt å se.
Får håpe hun snart kan komme tilbake til vanlige og gode dager.
Få komme seg i barnehagen igjen så hun kan få tenkt på andre ting.
Vi får håpe det blir en fantastisk sommer,det bare skal det bli :-)
Ha en god natt der ute ....klem

Ingen kommentarer: