fredag 4. januar 2008

Nytt år nye muligheter:-)

Godt nytt år,det er alltid rart å skrive nytt årstall....2008.
Vel,julen har vært koselig bortsett fra at Linnea Marie har vært syk og jeg fikk betennelse i tannkjøttet rundt visdomstanna....veldig kuult i romjula....not.Caitlin sliter fortsatt med magen og har det til tider ikke mye bra....vi håper på en snarlig løsning på dette for henne.
Men vi har alikevel kost oss.Mor og far var hos oss denne julen,og vi dro også sammen opp på hytta for å feire nyttår.
Nå er juleferien snart slutt,på mandag er det atter barnehage og jobb.
Da er også treningen igang.
Nå er det ikke no bønn...hehehe.

Det blir nye utfordringer også dette året,men vi krysser fingrene for at alle skal være positive.
Først og fremst nå så gleder jeg meg veldig til en etterlengtet fest som ble avlyst i fjor pga Caitlins operasjon.Den går av stabelen den 19 januar og det skal bli koselig.
Det som blir veldig rart i år vil være at Linnea Marie begynner på skolen.
Helt sprøtt å tenke på...grøss.
Jeg sendte søknaden inn i går.

Vi var på besøk i skattekista barnehage her om dagen og det var kjempekoselig.Vi kommer nå til å søke der,de har gitt oss et meget godt inntrykk av barnehagen og kunne til og med tilby en utdannet sykepleier for Caitlin.
Det var alt for nå,god natt:-)

2 kommentarer:

Trine sa...

Uffda, håper tanna er bedre nå snuppa!
Håper Caitlin får det bedre i magen snart..dakal lita!
Håper du kommer i scrappebursdagen min!:D

Sylvia sa...

Nå så jeg kommentaren din da...:-) Visste ikke at man kunne skrive kommentar..cool:-)
Ja,jeg håper og regner med at jeg kommer i bursdagen din:-)