fredag 1. februar 2008

Gressenke i helgen....

Da har Roger reist til Danmark,barna sover og stillheten i huset er akkurat nå,helt nydelig...
Det har vært full fart i hele dag og siden det er fredag skal selvfølgelig Linnea få sitte oppe ekstra lenge:-) Men nå sover hun godt og jeg skal surfe litt før jeg rydder litt i huset.Deilig å få det unna så vi kan bare kose oss i morra.
I morgen skal vi gjøre ymse ærend, biblioteket,norbyen handle og kanskje en tur på Spenst.
Linnea skal kanskje en tur til ei vennine.
Søndag må vi bake fatelavensboller...det blir kos.

Februar blir en hektisk måned for oss.
Mange avtaler i tillegg til at Caitlin legges inn den 18 februar på Riksen.
Slutten av februar drar jeg på tur til Bergen med foreninga.
Så denne måneden kommer til å spinne i vei.
Bestillte tur til Roger og Linnea på Petter Wessel i dag også.
Det er nemlig barnas dag på båten den 18 februar så jeg fant ut at det var en fin måte å få hennes tanker på noe annet når vi er i Oslo.Hun ble kjempeglad for det:-)
Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg er i gang med treningen nå....gleder meg til å starte med Personelig trener igjen.
Blir vel ikke så ofte som før men kanskje 2 ganger i mnd.
Vel,avslutter her tror jeg....
natta....

Ingen kommentarer: