tirsdag 12. februar 2008

Nå går det fort i svingene:-)


Allerede midt i februar....tida flyr ja..hmmm.

Jeg fikk verdens beste morsdagspresang i år...Caitlin Isabella tok sine 3 første skritt til meg.
Det var så fantastisk å se på henne,det var en helt spesiell følelse å se hun stabbe sine første skritt...jeg har gåsehud ennå:-)
Det er en stor gave vi har fått og ikke minst at vi er så heldig at vi har dyktige kirurger i dag.
Nå krysser vi alle fingre for at alt er fint på MR til uka.
Jeg prøver å roe nervene om dagen for jeg vil jo så gjerne at alt er bra og tenke positivt,men siden jeg har gått på en del smeller der inne fra før så er det ikke så lett.
Men det skal bare være bra på prøvene nå og sånn er det med den saken.

Jeg sliter stort med det treneren min kaller stressmuskelen...har vært hos ham 2 ganger nå for å løse opp trigger punktene....helt sinnsykt vondt....han jobber med albuene sin liksom....au au.
Men det hjelper faktisk...men jeg er langt ifra bra.
Håper jeg får bukt med det snart.

Linnea Marie har blitt sammen med en gutt i barnehagen.De er såååååååå søte sammen....dåååån:-)
Hun sa første dagen de ble sammen at nå var hennes hjerte helt og at det var en engel som hadde skyti henne i hjerte med en pil :-)
Det kom så mye rart den kvelden at jeg ble nesten forelsket selv...hahaha.
De er som små turtelduer og alle syns de er så søte sammen.
I går hadde hun med seg kanelsnurr til ham og i dag hadde han kjeks med til kjæresten sin...hihi...Linnea kaller ham også for sussebassen sin:-)


Ellers holder vi på med å pusse opp kontoret,det blir malt i fargen nevada på veggen.
Vi bestilte nye kontormøbler i går...
Så nå håper jeg på å scrappe mer etterhvert.

Husarbeidet roper på meg nå....takk for meg for nå:-)

Ingen kommentarer: