mandag 26. mai 2008

Dagene flyr avsted....


Siden sist jeg skrev har vi feiret Linnea Marie's 6 års dag 2 ganger.Det ble en velykket bursdagsfeiring begge dagene.Hun har også vært på overnattingstur med barnehagen og det var stor stas.I helgen var jeg på utdrikkningslag for ei vennine.Det var morro men det ble nok et par dråper for mye alkohol på noen og enhver....kremt...Men morro var det da.
Er nok litt for sjeldent igrunn...hehe.
Det var deilig å slå ut håret litt:-)

Nå venter vi spent på de siste detaljene på badet,håper det er ferdig til helga:-)
Mye skjer på torsdag.

I kveld har jeg gått meg en lang kveldstur og det var så deilig,masse frisk luft:-)

Gleder meg til sommeren kommer for fullt.


Det er nå 2 uker til Caitlin legges inn på riksen,jeg jobber fortsatt med mange tanker rundt den ene av de tre inngrepene.....men er vel mer og mer sikker på at det er en riktig beslutning.
Har til og med vært i kontakt med st.olavs i forhold til alternativet....
Men vi går nok for riksens anbefalinger....
Det er ikke lett dette,men er nok ganske sikker nå.....
Nå må jeg få lagt meg....gjeeessssssppppp...:-)

Ingen kommentarer: