onsdag 7. mai 2008

Fikk endelig svar i dag...


I dag ringte de endelig fra riksen og vi kom frem til at hun skal operere begge deler samtidig.
Så tilbake der vi var for 1 år siden....Siden vi ikke har noe følelse av at de er sikre på sin avgjørelse (selv om de sier at de er da...) så er det ikke så lett å bli helt fortrolig med det.
Men om et par dager kanskje det har fått sunket litt,da kan det hende jeg ser det i et annet lys.
Det føles vel litt som et nederelag og komme tilbake igjen der vi var for et år siden.
Men jeg tror vel det på sikt blir en utrolig lettelse for oss alle.

Jeg hadde en lang samtale med Linnea i kveld,må begynne å forberede henne på at vi skal på sykehuset igjen.Etter det jeg har hørt blir vi innlagt i 10-14 dager....håper vi får besøk;-)
Så det blir lenge borte fra henne,så jeg håper de kan komme i helgen og være hos oss da.
Jeg har forsøkt å forklare hva som skal gjøres og hvorfor og jeg føler hun tar inn noe av det.
Skal snakke litt hver kveld fremover om det så hun er forberedt.
I morgen skal jeg ringe pasientkordinator for å fiske litt om når hun tror vi blir lagt inn.

Over til noe helt annet,Caitlin har tatt bilder hos fotografen i dag,tror de blir kjempefine:-)
Hun var litt utafor pga dårlig energi om dagen men det gikk ganske greit.

I morgen er det foreldredag på barnehagen til Linnea og da er det forestilling for oss og det blir stas,gleder meg veldig til å se hva de har lært i det siste halvåret.
Snart er det skolestart og greier....grøss som tida flyr...
Natti natt

Ingen kommentarer: