mandag 12. mai 2008

Pinsehelgen er over ....


Vi har tatt det helt rolig i helgen,hente litt krefter igjen...
Etter en tøff periode med 4 hjørnetenner på lillemor som skal ut på samme tid så har det vært litt høyt under taket her....:-)
Men de skal ut og sånn er det....

Lørdag dro jeg på kort kurs på Minnefabrikken.
Det var veldig morro som vanlig og jeg fikk ennå mer inspirasjon til å elske hobbyen min:-)
Jeg skal legge ut kortet senere,men ikke nå da det er til bryllupet til ei veninne:-))

Ellers har Roger spillt i bøkeskogen om søndagen og i dag har vi gjort litt rundt huset.
Linnea hadde ei veninne på besøk i dag og de fikk lekt og kost seg sammen.
Flisleggeren var her også i dag og har nå fått lagt gulvet...det blir så fiiiiiiiint:-)
Jeg planlegger nå 6 års dagen til Linnea Marie.Det nærmer seg med stormskritt.
Helt rart og tenke på at hun skal starte i skolen...sukk.
Vi skal snart på besøk på skolen,6 juni, det blir nok stas.

Når det gjelder den ene operasjonen som skal gjøres samtidig med den nødvendige operasjonen.....så er jeg fortsatt ikke helt rolig på den....men det er mulig det må synke inn litt til....Vel,ny uke nye utfordringer...

1 kommentar:

Trine sa...

Skjønner dere synes dette er kjempe vanskelig!
Tusen takk for koselig kveld i går!! alltid trivelig å treffes og scrappe!