fredag 5. februar 2010

En slitsom men også god dag :-)




Caitlin har hatt en røff natt til i dag...hun våknet opp i 4.30 tiden med voldsomme magesmerter..etter oppkast og nye doser med smertelindring sovnet hun igjen i 5.15 tiden.
Så våknet hun og kastet opp på ny kl 05.45....så var det nye medesiner kl 7...sovnet igjen..så var det blodprøver kl 8 da sto vi opp...Det ble en litt slunken nattesøvn kan man si.Jeg trodde hun skulle bli trøtt på dagen i dag men hun har vært veldig våken til tross for plagene..

Hun vil ikke spise noe og det lille hun evnt skulle få i seg det kommer opp igjen med en gang.
Magesmerter kommer støtvis og er ganske kraftig..så det er tøffe tak for ei lita snuppe...

Vi fkk besøk av Trine som er pedagogisk leder i barnehagen vår..det var så koselig.Alle barna hadde laget en fin tegning og tatt et fint bilde av alle sammen:-)
Det var stas for snuppa og hun fikk også et memory spill som hun synes var veldig gøy.

Snuppa virkelig lyste opp da hun fikk se Trine...men hun sa klart ifra til henne da...:jeg kan ikke bli med deg,jeg må være her på sykehuset...:-)

Senere på kvelden fikk jeg beskjed om å komme meg ut litt...Kirurgen på vakt her sa...kom deg ut i frisk luft hvis ikke går man jo crazy i disse korridorene...
Så etter "Doctors orders" gikk jeg meg en lengre tur...det var deilig.
Torill stomisykepleier passet på Caitlin imens jeg var ute en tur.
Caitlin hadde kastet opp 2 ganger på den lille halv timen jeg var ute.

Så kom Leif en god venn av oss plutselig på besøk,da hadde snuppa sovnet men vi fikk skravlet litt:-) Det var så kos med 2 besøk i dag...så jeg håper alle som er i Oslo og omegn av våre venner og bekjente tar en tur innom hvis dere er forbi :-))

I morgen kommer Mimmi og Besse :-))
Så krysser vi fingrene for en god natt...
natti natt


1 kommentar:

Linn Madelen sa...

Stakkar lille :(
Får helt vondt jeg!
Håper dere får dere litt søvn i natt begge to. Tenker masse på dere.
Hadde jeg kjent dere bedre, skulle jeg kommet på besøk så ofte du ville, Sylvia =) Bare koset med lillemor.
God klem..