mandag 7. januar 2008

Det var den snøen....:-((

Åhhhh....det er så trist at den snøen aldri kan få bli liggende litt....nå som det var såååå fint.
I går var vi ute å aka med Linnea Marie i 3 timer på kvelden og det er jo så morro...
Håper det snart kommer noe igjen da...

Linnea Marie har hatt sin første time på svømmeklubben i dag,det var skikkelig morro.
Hun storkosa seg,så det var midt i blinken.
Hun lurte på om hun skulle tilbake i morgen...:-)
I morgen skal hun på sin første drill time i stavern gutte og jente korps.
Vi håper hun synes det er artig også.
Tror det er greit med en liten "brake" fra balletten.

Ellers har jeg hatt en lang samtale med Riksen i dag...snuppa må definitivt ha sterkere saker for magen...så nå skal jeg få telefon om nytt opplegg denne uka...
Vel,det er nok en gang tid for å hoppe i seng...legger ut noen bilder før jeg sovner...natta :-)

2 kommentarer:

Trine sa...

ååååå, så herlige bilder Sylvia! tenker nok Linnea blei superglad for kjolen alså! nydelige vinterbilder hos dere og! de må du scrappe vettu! savner å se litt lo'er her!

Sylvia sa...

Tusen takk :-) Blir fine bilder med canon ;-) Ja,jeg må få scrappet litt snart...blir altfor lite tid til det....desverre:-(
Men nå skal jeg jo snart på scrappebursdag...:-)
Hun ble veeeeeeeeeeeldig glad for den kjolen ja...:-)