fredag 11. januar 2008

Forbaska visdomstenner....:-(

Kl o9oo i går morges (siden jeg skriver dette natt til lørdag) satt jeg og skalv i tannlegestolen...
Jeg fikk betennelse i tannkjøttet rundt visdomstanna i romjula og var nødt til å fjerne den så fort som mulig over jul.Så der satt jeg da...for å dra ut denne skiten...skjønner ikke hvorfor dem kaller de tennene visdomstenner....
Det gikk ganske greit,var jo skjelven men det er vel ingen som syns den situasjonen er spesielt kuult.Jeg gikk ned trappa og kjente bena var litt shaky...så måtte jeg innom apoteket for å hente smertestillende.Jeg stod litt ved skranken og leverte fra meg reseptene....så begynte jeg å bli varmere og varmere...svetten begynte å renne av panna og jeg følte meg lite bra....jeg satt meg ned med hode mellom bena...så fikk jeg kald klut av en av de ansatte der...det gikk greit etterpå .Jeg kom meg hjem og la meg på sofaen noen timer..Linnea har vært sykepleieren min i dag og hun har tatt godt vare på meg....smørte kinnet mitt med kaldt vann og fant kosedyr og teppe til meg.Hun er så herlig.Hun gråt til og med litt for hun syns det var rart å se at mamma hadde litt vondt.Hun gleder seg veldig til i morgen da,for vi måtte jo legge tanna under puta så tannfeen kommer innom med penger til meg...hahaha...
Vel,det var nattens lille syns synd på meg tale:-))

Ellers ble jeg rystet over kveldens uttalelse fra Tor Erling Staff....han må virkelig bli stoppet fra og kunne si noe i media heretter og avtre som advokat.Mannen er jo SYK i hodet....
Det var endelig godt de har funnet lommemannen,trist at de ikke har fått stoppet ham for lenge siden...

I helgen skal vi kose oss med jentene og kanskje komme videre med kontoret.
God natt

Ingen kommentarer: