mandag 14. januar 2008

Litt sliten...

Dette var uka jeg skulle komme skikkelig igang med trenina siden det bare ble skeis forrige uke...Men det ble også denne uka avlyst...alt sto klart på morran,men jeg våknet opp med kjempevondt i munnen etter den teite visdomstanna...heiv innpå noen piller og ringte tannlegen for å høre om det var ok og trene.Nei,det var det ikke...skulle ta det pent et par dager til.

Vel,da tenkte jeg at jeg måtte gjøre andre nyttige ting istedet...da begynte jeg med en masse kjedelige telefoner til en masse mennesker.riksen,NAV,kommunen etc...
Det er så vanskelig å forstå alt sammen og alt tar sånn tid....kjenner at jeg ikke helt henger med...Hvorfor må alt være så innvikla....
Det er også veldig frustrerende å måtte forholde seg til vikarer som da ikke har peiling på hva vi er oppi av utfordringer.

Vel,selv om ikke jeg fikk så mye svar i dag så er vel ting igang...så er det bare å håpe på at alt ordner seg til det beste.
Caitlin er på sin 3 dag med ny medesin....funker ikke ennå....hun har bare blitt ennå mer urolig.

Linnea storkoser seg på svømming da,hun er så glad for dette altså.
Ser at hun er fortrolig med trenerene....de er også veldig flinke.
Min mann har bursdag i dag...(i morgen) 36 år....vi var ute å spiste i går så vi feira det litt på forskudd.
Gratulerer da mannen min :-)

Ingen kommentarer: