onsdag 20. mai 2009

GRATULERER med dagen snuppa mi :-)


Linnea Marie 7 år HURRA HURRA HURRA :-))
Dagen ble til slutt bestemt at skulle feires her i Oslo.
Roger og Linnea kommer innover i morgen ettermiddag,da skal vi ta trikken til byen,så skal vi ut å spise,se slottet,kanskje gå på kino og deretter sove på sykehuset sammen.Det kommer til å bli stas:-)

Fredag er det tenkt at Linnea og jeg reiser hjem sammen.
Så drar jeg tilbake til Oslo på søndag kveld.
Det har vært en hard uke for snuppa vår...hun har hatt sin 5 dag på intensiven i dag...skal bli deilig hvis hun kan komme ut på rommet mitt i morgen.De kuttet morfinen i dag og det virker som hun er mindre kvalm etter den ble fjernet.Istedet får hun andre sterke smertestillende...de virker foreløpig veldig bra.

Uken har vært preget av oppkast og det å være veldig redd for alt som skjer med henne.Hun er blitt så skeptisk og var.
Mandag føk crp'en til 220...det er jo veldig mye og i tillegg hadde hun lav blodprosent...så da ble det bestemt at hun skulle ha blodoverføring.
Etter det fikk hun fin farge i ansiktet igjen:-)
De byttet over til en annen antibiotika og da fikk vi kontroll på crp...

Kort fortalt håper jeg nå at hun vil spise i morgen...hvis ikke må de legge inn en sonde i nesa....det er fordi hun trenger noe tarmen kan jobbe med.
Men jeg vet å PYTON hun synes det er så jeg håper vi kan få fristet henne med noe..
Det går sakte men sikkert fremover....vi tar en dag av gangen og håper på at det ikke blir mere skritt bakover nå..
Natti natt...

Ingen kommentarer: