torsdag 19. juni 2008

Enda mere stikking..:-(


Torsdag 19 juni:Vel,så ble det enda mere vondt for snuppa da.Veneflonen på beinet ble fjernet i 16 tida...fordi hun ikke kunne gå på foten.Så fikk jeg henne til faktisk spise bittelitteranne,et større fremskritt en sist.Men vakthavende lege mente hun måtte få mere væske og ville da sette en veneflon.Men det ble jo motsatt av hva hennes lege ville,hun ville jo ha sonde så hun kunne få mat rett i magen.Men vakthavende lege beordret en veneflon så anestesilegen kom og etter 3 stikk ga hun seg da det ikke var noe vits i å plage henne noe mer.Så ble det sonde istedet .

For første gang på lenge måtte jeg da gå ut på gangen...hun har vært igjennom så mye på alle disse dagene og jeg orket rett og slett ikke se på at hun skulle plages ennå mer.
Men det var veldig vondt å stå på gangen ...føltes veldig feil av meg...
De måtte prøve 3 ganger før de fikk det til....hun kastet opp og var helt fra seg...
Men hun ble faktisk fort vant til den og matingen på natta gikk veldig fint.

3 kommentarer:

Trine sa...

:(:( fikk helt vondt her jeg nå vennen! stakkars lille jenta! hun er jo så tapper og! håper det blir bedre fra nå av og dere slipper mere vondter!
nydelig bilde av ei veldig trist jente også. det stakk dypt i mammahjertet mitt, jeg skjønner godt du ikke har det lett nå Sylvia! det er ikke noe ålreit å se barnet sitt ha vondt!!!
Gi henne masse klemmer og susser fra meg og jentene, vi synes dere er utrolig flinke og tapre hele gjengen!

Nina B. sa...

Hei Sylvia. Traff deg i scrappebursdagen til Trine, og måtte bare innom og lese litt her. Stakkars herlige jenta di! Alt hun må igjennom...dere alle sammen! Dere virker som en utrolig herlig familie, og ville bare si at jeg tenker på dere, og ønske all lykke videre, og god bedring. Klem fra Nina xxx

Sylvia sa...

Hei Trine og Nina,takk for alle gode ord:-)Det har vært tøft for lillemor og det har satt sine spor....vi håper hun kommer seg fort til hektene...
Godt å vite at det er mange som tenker på vår lille engel:-)
Tusen takk....klem:-)