tirsdag 17. juni 2008

Ny narkose nytt inngrep





Bildet øverst er fra oppvåkningen
Midterste bilde er fra en telefonsamtale med mimmi
Nederste bilde er fra møte med riksens egen klovn Beate Kræsj Pling:-)

Det ble mere trøbbel med kateteret i dag,for tredje gang ble den lille blæra sprengt.
Legen vår ville da at hun skulle legge inn et suprapubisk kateter (kateter mellom magen).Det må da gjøres i narkose.Så da bar det nok en gang ned til operasjonstuen.
Det var over på under en time,håper dette skal fungere fort og at vi kan fjerne det så fort som mulig.Håper virkelig ikke dette blir noe langvarig greier.

Legen vår fortalte meg også i dag at de inrømmer at de fjernet morfin behandlingen 1 dag for tidlig....det er så urettferdig ovenfor Caitlin som måtte lide for dems feilbedømninger...jeg blir så sint.Jeg skal jammen meg si min mening om alt sammen før jeg reiser hjem.

Tidligere på dagen i dag trilla vi ned i 3 etg for å bli med på musikkstund.Snuppa storkosa seg den lille halvtimen det varte.Hun bare elsker musikk:-)

I kveld,etter snuppa hadde sovnet var jeg litt husmor her på riksen.
Jeg syntes det luktet så ille i foreldrekjøleskapet,så jeg tok meg en nærmere titt.....
Det var skikkelig ille....mugne pølser,gammel juice,størkna krem,gjæret fruktsalat,gammel ost,grønn og svart bagett....etc....jeg kastet alt og vasket kjøleskapet med sprit...
Etterpå ryddet jeg foreldrerommet og satt over oppvaskmaskinen.
De andre foreldrene her ble veldig fornøyd med meg....:-)
Etterpå hadde jeg en koselig prat med en far fra Finnmark,sist men ikke minst min nye room mate Maybritt fra Mysen.....sprø dame.....hihihi...vi kommer gjennom dagene med mye galgen humor.

Nå sitter jeg i senga og bør egentlig legge meg,er utrolig spent på om det blir noe fremskritt i morgen.Håper det,jeg vil hjem igjen....noen ganger føles det som og være i fengsel her....
Tenker så på Linnea som savner mamman sin og jeg savner jo henne også så mye.
Snakket med henne på tlf i dag,hun var bedt til mimmi og besse i morgen.....men hun kunne ikke dra dit for hun måtte jo være hjemme å vente på meg....jeg sa at det gikk fint for jeg kommer ikke hjem riktig ennå....men da svarte hun at det kunne jo hende men uansett måtte hun ligge på dyna og puta mi om natten.Skuller ønske jeg kunne gi henne en dag så hun kunne ha noe å forholde seg til....det er ikke noe allright i det hele tatt....

Vel,nå må jeg sove....god natt

Ingen kommentarer: