mandag 30. juni 2008

Nå har jeg nesten roa meg ned..


Det har tatt sin tid å lande etter denne runda på riksen...Mange tanker som kommer til når en kommer hjem.....hvorfor sa jeg ikke det,hvorfor gjorde jeg ikke sånn,hvorfor godtok jeg det osv...
Det er lett å si når en kommer hjem og en ser ting klarere....
Men den eneste trøsta jeg har er at jeg har enda mere erfaring til neste gang....jeg trodde nemlig jeg kunne det meste innenfor murene der borte.
Caitlin er i farta men sliter på stellebordet....hun vil ikke ha noe av stellet på magen.Hun freaker helt ut.Håper dette går seg til snart for det er tøft å måtte holde hun fast hver gang.

I dag har vi vært på barnehagen til snuppa,det kommer til å bli så godt for henne å begynne der.
Hun koser seg veldig blant andre barn og voksne:-) Vi er utrolig heldig som har fått assistent også.Hun er bare super og er til og med sykepleier/jordmor, så alt av stell vil dermed bli mye lettere for henne som har vært borti det før.En god følelse på det har både Roger og jeg.

Linnea er klar for skolen,hun er lei barnehagen samtidig som hun ikke vil slutte.
Det blir nok en stor overgang for henne og for oss.Spennende.Vi skal ut å kjøpe første skolesekken denne uka.Kommer til å lage en liten engelsk oppsumering under her for mine venner i Holland og USA....de er litt lei seg for å ikke ha norsk kunnskaper :-)


English summary:

Ok,finally I shall try to write some of my blogg in English.I will just write a fast summary of what is written.
Hopefully it is understandble:-)Here goes....

It has taken a while to get back in track after the weeks in hospital...there are so many thoughts of what I could of done or didnt do...and so forth.Caitlin is doing better now,but still has a problem with us cleaning her tummy.She is very traumatised about her tummy.
We went to a meeting at Caitlins kindergarden today,we look forward to her starting there....she has a great assistent as well so this will be all good.We are very fortunate to have gotten into this kindergarden.Great staff.
Linnea looks forward to start school,she is very ready:-) I am not though:-)
This week we will buy her first backpack :-)

2 kommentarer:

Trine sa...

Så herlig bildet!
ville bare tipse om google translato, da kan man oversette hele nettsider, så trenger du ikke poste bare på engelsk. gramatikken blir litt s som så, men man får et hint om hva det står iallefall!;)

Sylvia sa...

Hei,takk for tipset,det visste jeg ikke noe om...:-)