mandag 9. juni 2008

Nå knyter det seg i magen....


I morgen drar vi innover til riksen,taxien kommer 7.45 i morgen å henter oss.
Jeg har begynt å pakke litt og må få gjort unna alt som skal gjøres ellers i dag.
Linnea og jeg hadde en fin samtale på brygga i går og hun er veldig klar på hva som skjer og hvorfor.Hun syns det er dumt at jeg skal reise fordi pappa er så streng på leggetida...hehehe...men nå har jeg tatt en liten prat med han også, så da blir det nok bra ;-)
Huff,det knyter seg skikkelig i magen nå og jeg må virkelig begynne å ta meg selv i nakken her...
Det er bare så vanskelig å fatte at det er så komplisert når vi ser hun løper rundt frisk og fin.
Hun er jo alles lille solstråle:-)
Onsdag er operasjonsdagen og jeg regner med hun er en av dem som blir operert først siden hun er så liten.Lurer på hvor mange timer det blir.....

Men nå må jeg tilbake til pakkingen...

Ingen kommentarer: