onsdag 4. juni 2008

Om en uke er operasjonen over...




Nå nærmer det seg fort innleggelsen....skulle ønske det var i morgen,denne ventetiden er PYTON.Jeg har fortsatt ikke tatt innover meg den ene av disse operasjonene.Det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre siden jeg er på samme sted som for flere uker tilbake...Jeg ser at det er til det beste for henne og er enig i at de skal gjøre det,men alikevel er det noe som absolutt ikke vil og aksepterer det som er bestemt.
Men jeg må nå skikkelig psyke meg opp til å være sterk for lillemor.
Hun trenger ikke en mor som er helt oppløst og trist.

Jeg har kost meg med jentene ute i det fine været vi har og de koser seg så på verandaen med badebasseng og vann i bøtter og spann.
Caitlin elsker å leke med vann og når hun sprader rundt aktiv til tusen,blid og fornøyd så er det vanskelig å forstå at alt hun skal nå er nødvendig.
Men vi vet jo at medesinene og alt det andre holder henne igang.
Det er nok riktig alt som er bestemt,jeg må bare bearbeide det litt mer....
Hun er en fighter og jeg er hennes største beundrer....

Linnea Marie er nå forberedt på at vi snart reiser bort en stund.Hun syns det er trist og dumt men jeg tror hun er inneforstått med hvorfor og at det er akseptert til en viss grad nå.
Roger blir hjemme med henne ,mimmi og besse hjelper til også.
Mulig de kommer innover i helgene,men vi må se ann formen til snuppa.
Alt skal nok gå fint...god natt

1 kommentar:

Trine sa...

Så nydelige bilder av gulljentene dine Sylvia!
tenker masse på dere vettu! Caitlin og Linnea er heldig som har akuratt dere som foreldre! Husk på det!
*klemmer*